Content video dla firmy z branży rolniczej Agroconsult Polska. 

 

Content marketing w formie video cieszy się dużą popularnością w branży, jednak to też powoduje, że w mediach społecznościowych i na kanał YouTube występuje duża konkurencja. W przypadku firmy Agroconsult Polska, jej content postanowiliśmy oprzeć o spot wizerunkowy i trzy pierwsze filmy opowiadające historię ich klientów. Ponieważ spot był wsparty kampanią w mediach społecznościowych Facebook i YouTube. Cieszył się on dużym zaangażowaniem widzów i uzyskał wynik 65% obejrzeń do końca.

Różnorodne treści na kanale YouTube.

 

Następnym etapem było tworzenie treści w ten sposób, by nie zostały potraktowane jedynie jako konto reklamowe pokazujące produkty firmy. Dlatego też dla Agroconsult Polska tworzyliśmy różnorodne firmy od filmów instruktorskich, po krótkie filmy produktowe i reportaże dotyczące ich klientów. Dzięki odpowiedniemu dobieraniu tematów i ze względu na fakt wcześniej przeprowadzonej promocji w mediach społecznościowych udało się zbudować wysoki zasięg organiczny potrafiący osiągnąć nawet kilkanaście tysięcy wyświetleń. 

Chcesz dowiedzieć się więcej?
Porozmawiajmy jak możemy pomóc twojej firmie.