Kampanie społeczna kierowana do rodzin zastępczych.

 

Dla Fundacji Bądź Dobroczyńcą przygotowaliśmy i zaplanowaliśmy kampanie społeczną. Celem było zwrócenie uwagi na potrzebę zakładania rodzin zastępczych. Dlatego zaczęliśmy od analizy problemu, zadając sobie pytanie, dlaczego ludzie decydują się na zostanie rodziną zastępczą? Jak powinna wyglądać komunikacja? Jakie emocję powinna wyzwalać w odbiorcach? Ponieważ klient miał duże doświadczenie i potrzebną wiedzę, powstał koncept, opierający się na  prawdziwych rodzinach zastępczych, które bardzo chętnie stały się ambasadorami całej kampanii.  Ze względu na fakt, dużej empatii jaką wykazywali powstało hasło kampanii „Ciepła nie daję prąd, tylko rodzina„.

Kampanie społeczna „Ciepła nie daję prąd, tylko rodzina

 

Mediaplan kampanii zakładał emisję spotów w lokalnej telewizji TVP, lokalnych rozgłośniach radiowych, w mediach społecznościowych oraz w materiałach outdorowych. Dzięki dużemu zasięgowi, udało się dotrzeć do dużej grupy osób zainteresowanych, budując świadomość problemu braku chętnych rodzin zastępczych. Z wyjątkiem akcji w mediach, przygotowane zostały m.in. pocztówki z hasłami i grafikami nawiązującymi do kampanii. Dzięki czemu osoby mogły podarować kartkę drugiej osobie, nagłaśniając przy tym kampanię.

Chcesz dowiedzieć się więcej?
Porozmawiajmy jak możemy pomóc twojej firmie.